تبلیغات
کاراتدو - درد پا و تکنیک گرم و سرد

درد پا و تکنیک گرم و سرد

تاریخ:شنبه 10 شهریور 1397-02:57 ب.ظ

درد پا و تکنیک گرم و سرد

تکنیک سرد و گرم این تکنیک مخصوصا برای رفع درد پا مناسب است. سطل را با آب سرد پر کنید و سطل دیگر را با آب گرم بکشید. اول، پاهای خود را در آب گرم برای حدود سه دقیقه قرار دهید، سپس آنها را در آب سرد به مدت 10 ثانیه تا یک دقیقه قرار دهید. این دو تا سه بار تکرار کنید و سپس پاها را خشک کنید. آب گرم جریان خون را به سطح پاها افزایش می دهد و آب سرد باعث کاهش التهاب می شود. به یاد داشته باشید این عمل باید با آب سرد انجام شود. اگر با سطل آب ارتباط برقرار نکنید، می توانید آن را با یک حوله گرم و یخ بسته برای 10 دقیقه و جایگزین آن را امتحان کنید.
درد پا و سرکه

سرکه دارای بسیاری از مزایای درمانی است و یکی از این خواص، حذف درد پایه ناشی از گرفتگی عضلات است. به منظور ایجاد درد پای شما در اسرع وقت، کافی است یک سطل از آب گرم بپزد و 2 قاشق سوپ خوری سرکه را به آن اضافه کنید. بهتر است یک بسته نمک دریایی تهیه کنید و برای این مناسبت آن را در خانه بگذارید. اگر نمک دریایی ندارید، می توانید از نمک منظم استفاده کنید. نمک نمک یا نمک معمولی را به سرکه و آب داغ اضافه کنید و پاهای خود را در این ترکیب 20 دقیقه بگذارید. جایگزین دیگری این است که دو ظروف مختلف را با هم مقادیر زیادی آب و سرکه داشته باشید. اما آب یک سطل باید سرد و گرم باشد. بعد، حوله ای را که قبلا آن را برای یک ظرف آب گرم آماده کرده اید بیاورید و سپس برای اضافه کردن آب اضافی فشار دهید. پاهای خود را در این حوله به مدت 5 دقیقه قرار دهید. سپس با سطل آب سرد هم همین کار را انجام دهید. این کار را سه تا چهار بار در روز برای تسکین درد و خستگی پاها انجام دهید.


Image result for ‫توضیحات در مورد درد پا‬‎

درد پا و روغن درمان

حالا که ما به شلوغ ترین روزهای سال می رویم، روغن گل میخ رو به لیست خرید خود اضافه کنید. روغن میخک را روی آن قرار دهید روغن گل میخ در رفع سردرد شدید، درد مفاصل، قارچ ناخن و درد پا، در حالی که افزایش گردش خون. بنابراین یک شیشه روغن گل میخک بزنید و هربار که پا را صدمه می بینید، این روغن را ماساژ دهید. شما می توانید این چندین بار در طول روز تکرار کنید. اگر پوست شما حساس باشد سه قطره روغن گلبرگ را به یک قاشق غذاخوری روغن زیتون یا نارگیل اضافه کنید تا رقیق شده و سپس ماساژ دهید روی پوست. بهتر است از این ترکیب در زخم استفاده نکنید. روغنهای ضد خستگی مانند رزماری، اوکالیپتوس و نعنا بسیار مناسب برای خستگی هستند. فقط چهار قطره اکالیپتوس، چهار قطره رزماری و دو قطره نعناع را به سطل آب گرم اضافه کنید و پاهای خود را در این محلول بگذارید تا 10 دقیقه باشد. متوجه خواهید شد که درد پاهای شما خیلی زود از بین می رود. چه غذا خوردن یکی از غذاهایی است که می تواند مانند یک دندانپزشک عمل کند و به سرعت از درد در پا برطرف کند اسپرم است! در واقع، مارچوبه باعث درد ناشی از التهاب مفاصل و تورم آنها می شود. فقط چند دقیقه به اسپارگ بخورید و سپس آنرا خیس کنید. مارکه یک دیورتیک طبیعی است و می تواند به سرعت مایعات اضافی از بدن شما را از بین ببرد و التهاب مشترک را کاهش دهد. اگر طعم این گیاه را دوست ندارید، می توانید آن را با غذا اصلی خود بخورید.
نکاتی درباره مراقبت از پاها

هنگامی که وقت زیادی برای صرف چند ساعت از خانه دارید سعی کنید کفش راحت را بپوشید. ساده ترین کار این است که پای خود را پس از چند ساعت حفظ کنید و حتی اگر پاهای خود را فرو ببرید، هنوز در کفش خود احساس راحتی می کنید. یک کفش که یک بالشتک استاندارد و بند شانه بر روی شانه های شما دارد. اگر چنین کفش ای ندارید، باید یک جفت کفش خوب بخرید و بخرید. این هزینه، کفش و هدایا برای تمام فصول است. - برای از بین بردن تورم پاها ناشی از ایستادن بیش از حد، وقتی که به خانه برمیخورید و در زیر پای خود یک بالشتک کوتاه قرار دهید، دراز بکشید. کمی کم می آورم بلند کردن پاها باعث می شود خون از پاها برداشته شود. این کار را بیش از چند دقیقه انجام ندهید. - اگر شربت تازه خریداری شده پاره شود، لازم نیست که جوراب خود را بشکنید. شما می توانید این جوراب ها را نیمه راه بگیرید و تنها قسمت بالای آن را نگه دارید. شما می پرسید چقدر نگرانی دارید؟ فقط زمانی که پای خود را خسته می بینید، هدف اصلی این کار، پوشیدن مچ پا را حفظ کنید. - به یاد داشته باشید که نگه داشتن چشم در پاها به اندازه دست زدن به دستان شما مهم است. خوردن هر مشکلی که در این قسمت از بدن رخ داده است و به آن گوش نکنید. گاهی اوقات این مشکلات ظاهرا کوچک به سرعت رشد می کنند و حتی راه رفتن شما را دچار مشکل می کنند. - هنگامی که پا را ماساژ می دهید، سعی کنید فشار را از طرف انگشتان خود به طرف پاشنه بلند کنید، و بالعکس؛ در نتیجه کمک به جریان خون از طریق پاها. • افراد مبتلا به دیابت قبل از انجام هر یک از این تمرینات باید با پزشک خود مشورت کنند. - اگر با تمام این روش ها هنوز دست نخورده باقی بماند، تا تعطیلات باقی بماند، از یک متخصص پزشکی بازدید کنید.



داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر




Admin Logo
themebox Logo